Administrasjons- og informasjonskonsulent i 70 % fast stilling
Vi ser etter en ny medarbeider til vårt regionkontor i Oslo sentrum. Stillingen rapporterer til regionleder og innebærer ansvar for administrasjon av lønn, personal, økonomi, kontor samt oppfølging av medlemsregister, lokallagsledere og tilrettelegging av stabsmøter, regionarrangementer etc.
Fleksibilitet og evne til å håndtere mange oppgaver samtidig er viktig.
Stillingen vil kunne pålegges ansvar for enkelte prosjekt og arrangement og er en viktig støttefunksjon for ledergruppen i regionen.
Sentrale arbeidsoppgaver
• Løpende kommunikasjon med regnskapsfører.
• Oppfølging av prosjektregnskap, kontering og kontroll med regionens økonomi.
• Daglig administrering av kontor og frivillige medarbeidere.
• Ivareta administrative oppgaver.
• Oppfølging av regionens informasjonsstrategi, herunder regionavis og nettsider.
Ønskede kvalifikasjoner
• Bachelor i økonomi/administrasjon/ledelse eller annen relevant utdanning.
• Relevant erfaring innen økonomi og administrasjon.
• Det er ønskelig med erfaring innen prosjektledelse.
• Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
• God skriftlig og muntlig framstillingsevne.
• Ryddig, pliktoppfyllende og selvgående.
Den som ansettes må identifisere seg med Normisjons verdigrunnlag slik dette er uttrykt i verdidokument for ansatte.
Lønnes etter Normisjons lønnsregulativ.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Tiltredelse etter avtale. Ønsket oppstart: august 2017 (eller etter avtale).
Søknadsfrist: 30. mai 2017
Spørsmål kan rettes til vikarierende regionleder Dag W. Haugeto Stang, mob: 922 20 644
Søknad med CV sendes til: dwhs@normisjon.no